***

blog oparty całkowicie na faktach o charakterze ironicznym traktujący o facetach z przerostem ego nad wielkością kutasa i śladowymi ilościami rozumu.

***

piątek, 1 października 2010

do teatru?

G# J# 1 październik o 07:34 Zgłoś
wiem, że się nie znamy, ale śniłaś mi się dzisiaj...
Byłoby mi niezwykle miło gdybyś kiedyś zrobiła mi laskę, albo umówilibyśmy się na niezobowiązujący sex...
Zabrałbym Cie do kina lub do teatru i wynają pokój w hotelu, co ty na to? Zgodzisz się?
Jesteś niesamowicie piękna, myślę, że nie ostatni raz odwiedzasz mnie w snach...
Mam nadzieje, że Cię nie uraziłem swoją propozycją, Pozdrawiam, miłego dnia



PRINT SCREEN MI NIE DZIAŁA I MNIE TO NIEPOKOI.
w każdym razie fajnie ma!
nie ogarniam tego, że od kilku lat, średnio co trzeci facet proponuje mi TEATR, wtf?
uwielbiam teatr i balet, z operą gorzej, znacznie. ale czy ja to mam na twarzy wypisane? no i co ma piernik do wiatraka-jak laska jest obeznana w TEATRZE to się lepiej rucha? no bo o to im chodzi.

oczywiście absztyfikant dołączył do listy zablokowanych na facebook'u.

1 komentarz:

  1. haha to była porażkaa xD
    moim zdaniem powinnaś opisywać wszystkich idiotów z otoczenia,np.pana od zakupów też,bajkopisarza również..:D
    no ale orzech włoski doczeka się premiery!:D

    OdpowiedzUsuń